Bangkok weekend 2

16 september 2015 - Bangkok, Thailand

Hallo mensen! Ik ben dit weekend alweer naar Bangkok gegaan(Ik woon zelf in Pathum Thani). Samen met Janneke en Florine, twee Nederlandse meiden, ben ik zaterdag vertrokken naar Bangkok om als eerste het koninklijk paleis te bezichtigen.

P1040947  Met de paleiswachter  Koninklijk paleis2

De mevrouw onderaan is onze reisgids. Hier liet ze een bord zien, ze vertelde dat de Buddha elk seizoen (3x) een ander kledingstuk aankrijgt.

Onze gids in het koninklijk paleisDe kleding van de Buddha gedurende de 3 seizoen die ze in Thailand hebben  P1040926

Daarna zijn we weer op naar Khao San Road gegaan. Daar eerst een hotelletje opgezocht en daarna even een hapje gegeten. Omdat we zo vroeg vertrokken waren, waren we erg moe en hebben we besloten om de middag bij het zwembad te gaan liggen luieren. Hier waren we echt aan toe! Cocktailtje erbij! (oh ja mensen, het zwembad was op het dak! Dus erg mooi uitzicht over de stad)

Janneke en ik aan de cocktailSwimmingpool at the roof of the hotel!Cocktail Time at the swimmingpool!

Daarna was het tijd om ons om te kleden, want s'avonds zijn we met de tuktuk naar een skybar, Cloud49 genaamd, gegaan. De 49 staat voor de verdieping ;) Het uitzicht was heel indrukwekkend. Overal waar je keek zag je lichtjes en natuurlijk veel flatgebouwen.

Wat een uitzicht!  Skybar uitzicht!skybar

Daarna zijn we weer op naar Khao San Road gegaan, ook daar weer een cocktailtje gepakt en zondags weer op naar huis! Deze week helaas weer druk met school bezig, moet ook gebeuren helaas.

Groetjes!